schetsen uit de Verenigde Staten (Westkust) - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van nellekeenadoverwinteren - WaarBenJij.nu schetsen uit de Verenigde Staten (Westkust) - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van nellekeenadoverwinteren - WaarBenJij.nu

schetsen uit de Verenigde Staten (Westkust)

Door: adbut

28 September 2009 | Nederland, Vlissingen

Lieve lezer, lang niets van ons gelezen, maar binnenkort volgen een aantal schetsen van onze reis door 4 staten van de USA (California, Utah, Arizona en Nevada). We hebben 3 weken rondgereisd en veel moois gezien. We vertrekken over een paar dagen naar Spanje voor weer een overwinterperiode en tijdens die heenreis zal ik proberen het een en ander te vertellen over die fraaie tocht. Tot lezens dus! Ad&Nelleke

• 28 September 2009 - 11:42

Maxi:

vol verwachting klopt mijn hart...!
    groet maxi

• 28 September 2009 - 11:59

Fred & Rita:

Ad & Nelleke,

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de genoemde staten in de USA. In de vorige eeuw heb ik een aantal vakanties daar rondgezworven, ben nieuwsgierig naar de overeenkomsten in ons plezier. Succes en ik laat me graag weer verbazen. Fred & Rita

• 28 September 2009 - 13:44

Ineke:

Ook wij waren in die regio, een paar jaar geleden. Geweldig mooi. Ben benieuwd naar jullie bevindingen!
    Groetjes van Ineke

• 28 September 2009 - 18:31

Cis Klaver:

Heb jullie verslag net gelezen. Mooie reis door Portugal en Frankrijk.

We zijn nu even druk in de appelpluk (ben al 1 kilo kwijt)en we hopen eind oktober in Isla te zijn. Zien we jullie daar dan?

Groetjes van Sierd en Cischa

• 28 September 2009 - 18:58

Lida En Hans:

Wie lange reizen maakt, kan veel verhalen. Wij zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.

Goede reis naar Iberie,

• 29 September 2009 - 08:05

Ilona En Rien:

Hee Ad en Nelleke,
    Wow, de USA !! Dat is niet niks !!
    Heel veel plezier met reizen!
    Liefs, Ilona en Rien

• 29 September 2009 - 11:17

Dina:

Hoi Ad en Nelleke,
    We zijn zeer benieuwd wat jullie allemaal zijn tegengekomen daar in het verre Amerika.
    Naar Spanje wensen we jullie een hele goede reis en weer een fijne overwintering daar.
    Hartelijke groeten en tot horens.
    Dina en Geert.