"This is Utah, you know..." - Reisverslag uit Madrid, Spanje van nellekeenadoverwinteren - WaarBenJij.nu "This is Utah, you know..." - Reisverslag uit Madrid, Spanje van nellekeenadoverwinteren - WaarBenJij.nu

"This is Utah, you know..."

Door: adbut

13 November 2009 | Spanje, Madrid

Tja lieve lezer, daar kom je dan na een schitterende tocht van Las Vegas (waar we in de Outlet voor heel weinig dollars poloshirts en sandalen kochten) langs Lake Mead via een stukje Arizona in Utah aan. Het land van de Mormonen en dat kwamen we snel te weten.
We verbleven in een aardig hotel in het plaatsje Hurricane, alwaar we in de supermarkt op zoek gingen naar een goede fles wijn. Nou vergeet het maar! We waren er al enigszins op voorbereid in de wijnbar op het vliegveld van Washington, waar een ex-Duitslandmilitair ons vertelde dat in Utah alleen wijn werd geschonken als je een diner had besteld.
In de super vertelde een aardige caissiere ons dat er alleen in de zgn. Licor Stores wijn te vinden was. Waar we de dichtsbijzijnde kinden vinden werd ons duidelijk gemaakt door twee bereidwillige "gebruikers" die ons geklaag meelevend aanhoorden en ons verwezen naa het plaatsje St. George op 16 mijl van Hurricane. In de super was wel bier te vinden van 2,5 procent, maar daar wilden we niet aan. (Je ziet er trouywens nog veel Buckler...).
Wij dus naar de licor store. Het was er druk en voor de deur stond de plaatselijke sherrif in zijn auto de boel in de gaten te hou

• 05 December 2009 - 20:29

Arie Dijkhuizen:

Heb jullie verslagen gelezen en weet nu dat we bij de mormonen weg moeten blijven.Meer iets voor Jan Siebelink.Ik heb wel naar meer foto,s gezocht maar niet gevonden.Gr Arie en Wil
    PS ik blijf je volgen